Jag fixade mitt sommarmål!

I did it! Idag fixade jag mitt sommarmål - att springa en mil! Dessutom var det första gången sedan jag började springa igen, som jag sprang på asfalt. Ojoj, så mycket stummare det var än att springa på grusvägar och i skogen. Men jag fixade det iallafall. En del av sträckan var tack å lov på grusväg, så hela milen var inte på asfalt. Ytterligare två positiva saker med dagens runda var att jag klarade det under timmen och att jag hade sällskap av mannen. Det här bådar gott för framtiden, då jag precis har kommit igång med löpningen. Snart kanske jag klarar tiderna som jag gjorde förr i tiden. Målet är att så småningom springa på 50 minuter. Men det målet har jag ingen brådska med. Nu ska jag fortsätta njuta av att jag kan springa! //Vickan
 
Här kan du läsa om LYCKAN att jag kan springa igen!
 
 
 
 
Idag köpte jag nytt mobilfodral, då det förra var för litet för nya iPhonen. Det fanns inte mycket att välja på tyvärr, men ett rosa Nike var det som passade. Invigde det på löprundan idag och det funkade riktigt bra. Köpte även nya rosa kompressionsstrumpor som var kanon de med. 
 
 
 

Kommentera här: