Bakslag är till för att övervinnas!

Nu är jag inne på sjunde veckan i min återgångsträning till löpning. Tyvärr blev det ett bakslag efter förra inlägget, då jag hade passerat tre veckor. Benhinnorna i båda benen började ömma & liniment blev min bästa kompis både dag & natt. Det blev dessutom vila mer än jag önskade & det kändes som att jag klättrade på väggarna... Jag fick backa i min återgångsplanering & stanna upp på vecka 3 tills det kändes stabilt igen (det blev två veckor). Nu har jag precis påbörjat vecka 4 (om allt hade flytit på, skulle jag ha varit på vecka 7) & idag sprang/gick jag ett pass ute & behinnorna ömmar inte! LYCKA! Nu får jag försöka tänka bort det där med 12 veckor, som det var tänkt från början. Jag blev så ivrig & lycklig när det kändes bra i början. Men nu får jag ta snigelsteg framåt & kanske stanna på varje steg i två veckor istället för en vecka. För målet & drömmen är fortfarande att kunna springa till sommaren!! Jag får powerwalka i Paris istället... 
 
 
 
Jag invigde även mina nya 2XU Mid Rise kompressionstights idag! Grymma! Jag vann dem i en tävling hos 2XU nyligen. 
 
 
 

Kommentera här: