Mitt bästa jag - kan jag så kan du!

Nu har senaste numret (Nr 04 2015) av magasinet Women's Health kommit ut. Det känns lite extra spännande med just detta nummer, då en artikel heter "Mitt bästa jag" & det är en intervju med mig. Jag har verkligen varit med om olika hälso- & skaderesor i mitt liv & trots det, så är jag faktiskt i mitt livs form nu. Kan jag så kan du! //Vickan
 
Bilderna nedan togs till artikeln. De är fotade i Familjebacken (Yxbacken) strax norr om Norrköping. I bakgrunden skymtar vackra Bråviken. 
 
Följ oss gärna på Instagram: @life_in_a_happy_way.
 
 
 
Foto: Christian Johnson Lindblad. 
 
 
 
Foto: Christian Johnson Lindblad.
 
 
 
 
 
De två nedersta bilderna - Foto: Vickan
 
1 Anonym:

skriven

Så snygga löparbilder!! Läste artikeln, imponerad över dina olika resor med skador etc. Ja, kan du så kan jag med! Idag går startskottet för min nya livsstil! Tack för inspirationen!! ✨ /Mikaela

Svar: Tack för dina fina ord Mikaela! Klart att du kan!! Heja dig! Lycka till med nya livsstilen! Du kommer inte att ångra dig! Kram Vickan
Lina & Vickan

2 Jannike:

skriven

Sitter i solen med Women's Health i knät och var ju bara tvungen att besöka er sida. Lade genast till den i min Bloglovin så jag inte missar några inlägg och det ska bli kul att följa er inspirerande sida!

Svar: Åh vad kul! Välkommen till life_in_a_happy_way Jannike :-)! Kram Vickan & Lina
Lina & Vickan

Kommentera här: